söndag 15 september 2013

Intressanta reaktioner!

Det är inte ofta som ja sticker ut hakan nämnvärt här på bloggen, inte i det vanliga livet heller nu när jag tänker efter... jag är rätt så mellanmjölk och anser att alla ska göra det dem behöver för att må bra... det är även väldigt sällan som jag uttrycker starka känslor.

Men ibland händer det och det är tydligt att det skapar olika reaktioner hos olika människor.

Oftast vill jag gärna se positivt på livet och min blogg är till för att dela de positiva glimtar som flashar förbi mig om dagarna!
Det får mig att må bra och förhoppningsvis är det något som smittar vidare till andra ibland också!

Men som sagt ibland uttrycker jag olika åsikter och känslor som kan tolkas på olika sätt och det märks extremt mycket när massan reagerar!

För ett tag sedan hade jag en rubrik som löd "jag blir så förbannad!!"och då var jag upprörd över en viss situation som inte hade något att göra med mina vänner eller faktiskt folk som jag knappt känner.. Men det var ändå en så onödig situation så jag var tvungen att uttrycka hur jag tänkte kring det.
Helt plötsligt har jag 10 nya sms och ett flertal av mina vänner ringer mig för att kolla så att jag är okej... Vilket jag såklart var! :)
Men det blev en oro kring mig och en del ringde även för att kolla så att det inte var dem som skapat min känsla! :)

Hur som helst... Det här gjorde mig lite nyfiken... Mina åsikter eller uttryck som inte riktigt stämmer överens med min person, är känsliga att prata om eller bara sånt som folk inte gillar skapar uppenbarligen väldigt starka reaktioner.

Mitt senaste inlägg om utseendefixeringen (silikonbröst highfive) tolkades åt alla håll och kanter.
Några som har silikonbröst tyckte att det va ett superbra inlägg, vissa tyckte att dem fick ett annat perspektiv till sina extrakilon. Några höll med, några höll inte alls med.

Jag vill därför förtydliga att jag är glad att några blev inspirerade OCH jag är väldigt ledsen för de som blev sårade.
Hur som helst så blev det väldigt tydligt att vi alla tänker och tycker olika...

Jag respekterar allas åsikter och personliga val och jag hoppas att ni respekterar min.
Jag uttrycker inget här på bloggen som är till för att såra någon! Det kommer aldrig någonsin vara min mening!

Hoppas att ni haft en strålande helg folkens!! :)


Gooood or bad! :)
Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar