torsdag 14 februari 2013

Singelkärlek på jobbet!

Det märks tydligt att det är kärlekens dag idag! Blombud, kärleksSMS, kramar, dans, Facebook svämmar över med alla möjliga kärleksförklaringar och på Nordic Wellness Odinsgatan så anordnar dem ett singelpass med speeddate och mingel!
Roligt säger jag!
Men visst kan det väl lätt bli så att folk med partner/familj gillar att mysa till lite extra en sån här dag(om man inte dissar den som ett kommersiellt jippo)
Men vad känner egentligen singlarna... Folk som hemskt gärna vill träffa någon, jag har några sånna vänner som tycker att den här dagen är skitjobbig bara för att det blir påtagligt för dem att dem är "ensamma"

Vilket dem givetvis inte är!

OM du skulle få för dig att du är pyttelite ensam idag så vill jag påminna dig om all annan kärlek som finns omkring dig! Det behöver ju faktiskt inte vara en partner, jag är övertygad om att du kan hitta det i dig själv, vänner, husdjur(?)(ja jag är lite kär i syrrans jobbiga jävla katt! ;) kollegor eller familj!


OCH Känner du att det inte är tillräckligt så kan du alltid gå till Odinsgatan ikväll för att träffa din stora kärlek! ;) Singelpasset har tydligen varit fullt länge så det är inte helt omöjligt att det blir en favorit i repris! ;)


Linda har dessutom pyntat otrooooligt... fint... Jag kommer att sitta i "baren" och smygkika lite! ;)

Glad alla hjärtans dag kära du!

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar