tisdag 19 februari 2013

Mixpass!

Idag hade vi ett litet instruktörspass på morgonen...08.05 började jag med en Sh'bam! (I know! Det är väldigt sällan man hör mig prata den tiden!!) anyway Sh'bam blev en MRL


Som blev en Combat


Som blev en CX osv. Så ett mixat pass kan man helt klart kalla det! Goa instruktörer och människor på NordicWellness, det må jag säga! Speciellt efter eftermiddagen Sh'bam på Exclusiv! Totalt kurriga människor! Fasen va jobbigt det va idag... Kunde knappt äta efter klassen!(då är mumin riktigt slut!)


Johanna blev lite sliten på crosstrainern eftersom hon skulle gå på den tills att jag var färdig på min klass(bara det att jag stod och snackade skit med massa mysiga folk, så jag kom ju liksom aldrig) ;)

Typiskt bra tisdag!
Kom på att jag kör ju en Sh'bam på domkyrkan på lördag vid 13 tiden om du vill svettas lite!
Whooop!

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar