torsdag 21 februari 2013

Med PT igen = tester!

Herregud! Efter att inte gymmat på drygt tre månader så var det nu dags igen! Min kära Johanna tyckte därför att lite nya tester vore på sin plats.


Sagt och gjort, nypt och mätt, förödmjukad med byxorna nere och måttet runt brösten så var jag färdig. Även om jag känner stooor skillnad så var det ändå inte så farligt... Två centimeter plus på magen annars ganska same same!
Sen begav vi oss ner till gymmet för styrketesterna och dem var också helt ok! Förutom magen som jag blivit svagare i... Känns som ett samband här...
Större omkrets... Svagare muskler... Mer


Joråsåatt... jag tycker mig eventuellt se en röd tråd!
Sen skulle vi träna den tid som blev över... så PIIiiiP jobbigt! Måste köra regelbundet nu! inga fler ursäkter!
måndag dansstep
Tisdag shbam
Torsdag gym
Lördag gym!

Och jag känner mig riktigt drastisk nu, Inge KK på veckodagarna punkt.

Vem är med mig!? ;) Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar