tisdag 19 februari 2013

När det oväntade händer...

Du vet det där som inte händer dig.
Det där som bara händer andra.
Det där som du inte tror är sant.
Det kan bara inte vara det...

Det där som gör ditt hjärta och bröst tungt så att du knappt kan andas.

Det där som påminner dig om att livet är alldeles för kort!

Jag har fått oroväckande nyheter ikväll. Jag ber att allt är okej!
Jag ber jävligt hårt att allt är okej... men jag vet inte och jag är orolig.

Världen är inte redo att mista den här personen ännu!

Samtidigt är jag inte orolig för om det är någon som överlever så är det han!
Världens mest engagerade, omtänksamma och levnadsglada man!

Be med mig.


3 kommentarer:

  1. Usch vad hemskt :(
    Hoppas att allt slutar bra!

    SvaraRadera
  2. Usch ja! Helt hemskt!! :/
    Tack! Jag hoppas det men just nu ser det inte så ljust ut.. :(

    SvaraRadera