torsdag 7 februari 2013

Back 2 hälsa!

Från att ha levt på alldeles för mycket MCD,BK och GLASS dem senaste tre veckorna så känner jag att det börjar bli dags att ta tag i kosten igen! Från och med igår... Tom imorgon... :) Borde jag väl klara?!? Å andra sidan slank det ju ner en chokladbit på lunchen... Ja ja nu ska jag försöka göra en veckosatsning igen. Alltså äta bra mat måndag till fredag. Ingen idé att köra nån kraschdiet! Ska försöka få i mig mer grönsaker, frukt, protein, mer fisk(!), mat som inte är så hårt "processad" Japp nu ska det bli ordning på torpet! Får sån sjuk abstinens efter skräpmat och godis när man har käkat det! Inte bra för kroppen!
Idag blev det gröt med blåbär till frukost! (Ett par ost och skinkskivor slank visst också ner)


Biffar med oliver och fetaost, Bryssel,morötter och lök(och en liten klick Bea! Klarar mig inte utan!)


Omelette med svampinjoner, tomat och bacon till kvällis!
Helt ok matdag tycker jag!

Nu är det tvättdags! Kan behövas efter tre veckors boende i en smurfväska!
Imorgon ska vi dansa! Tjoohooo!

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar