onsdag 3 oktober 2012

Skjut mig!!

Shit jag vet att jag har varit lite lynnig de senaste dagarna.
Men universum gör det inte alltid lätt för mig.
Trots att jag idag har fått


massa kärlek!!! :)

Nej!
Trött och svullen i mitt fucking öga ska jag precis parkera bilen hemma. JA EN parkering framför mitt hus! Vinst!!!
Kör upp börjar backa in.
Då ställer det sig en snubbe där.
Hallå!!!
Jag öppnar dörren - ursäkta kompis du står i vägen!?
Handenfuladummaotäckaegomänniskan - jag väntar på mina vänner.
Jag - jaaaahaaa... Men jag tänkte parkera här... Tystnad..
Så dem kanske kan ta en annan när dem kommer och det är ledig.
Handenfuladummaotäckaegomänniskan - nä... (Tyst) inte idag!
Monstersara slänger sig i bilen. Va fn ska jag säga!!
Backar demonstrativt nära Handenfuladumaotäckaegomänniskan på vägen ut och svär de värsta orden i kombination... Låååånga kombinationer!!
Åker två varv kring kvarteret hittar såklart ingen parkering! Har lust att repa lacken på Handenfuladumaotäckaegomänniskans kompis bil!
Hittar en tveksam parkering långt bort... Går i regnet hem. Utanför huset står samma parkering. Tom.
Mumlar nått om att varje människa är till för att övas på... Hur kan jag välja att se på den här situationen? Jag väljer att inte repa lacken ... Men det kvinnliga könsorganet tänker jag MINSANN kalla honom... Börjar lugna mig.
Kommer hem har fått en liten nätt parkeringsbot på 600kr!
Som pricken över svordom I:et!
Jag väljer att vara otrevlig och sur mot mig själv den här kvällen... Ska ändå sova nu och imorgon har det gått över! ;)

Sov gott alla fantastiska osura människor! Eller sura peops åxå förstås! :)

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar