torsdag 4 oktober 2012

Djuriskt träningspass!

Kanske ska börja med att säga att jag mår bra idag! :) mådde bra egentligen redan igår trots mitt lilla utspel på bloggen :) (om man bortser från feber och förkylningsvirus som gör att mitt vänsteröga gråter) Så  mår jag topp topp!! :)
Hur kan man inte må bra och bli glad när man får hänga med 100 goa instruktörer! Se dem tjoa till en grym cykelklass, skaka rumpa i orientalisk dans och krabbgång med MartinPuman!!? Kurrrrr säger jag!

NInspirerarmigsomfan!

3 kommentarer:

  1. Åh, det hade varit kul att vara med idag också! Typiskt att VISSA har klass typ jämt ;) .

    SvaraRadera
  2. hahahah mycket typiskt! så är det när man är en fitnessstjärna! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, ah just det, glömde det där en stund ;) . Pöss!!

      Radera