måndag 1 oktober 2012

Är du skyldig?

Har någon sett om jag har slagit i huvudet? Alternativt kanske slagit till mig där? Riktigt hårt...?

Jag håller nämligen på att överväga om jag ska göra tjej-klassikern nästa år.
Med tanke på att det tråkigaste jag vet är att cykla,springa och simma, så känns det därför rätt osannolikt.. sjukt ologiskt att jag ens överväger det här!

Men det gör jag... På riktigt...
Sen om jag gör det är ju en annan femma... Och jag kommer förmodligen nog inte träna till det... Utan mer se varje lopp som en djävulsk utmaning.
Jag är ju ändå hyfsat vältränad och väldig envis. Så det borde gå. Måste bara låna någons cykel. ;)
Jaa.. Så jobbar jag! Tvära kast minst sagt. Jag tror ju inte att du har nitat mig... ;) Utan jag får för mig saker... Sen gör jag det!
Förklarar ju hur jag kan plugga el och industri - sen jobba som lärare - vidare till hälsoutbildning - för att sen sabba det med en bartenderutbildning! Haha Japp här gäller det att hänga med i svängarna! :)



Ska verkligen bli spännande att se hur det här går! :) (tycker ju att jag är dum i huvet om jag gör det... Men ändå lite coolt)

Ska du med? ;)

Inspirerasmedmig!

1 kommentar:

  1. Kul utmaning=) Kan även tipsa om Göteborgs klassikern. Lättare att få ihop det och så kan fler vara med eftersom allt är i Göteborg =D Det är allt utom skidorna. Jag och min sambo gör den nu och har löpningen kvar som är nu i november...faktiskt jättekul =)
    Kram

    SvaraRadera