måndag 8 oktober 2012

Bokad och helknäpp!

Nu är jag bokad på vätternrundan och Vansbrosimmet.
Jag har bestämt mig för att göra tjejklassikern nästa år! Jag vet! Jag måste på riktigt ha nått fel i huvet!
Simma, cykla och springa är ju inte sånt som jag gör! Det är ju liksom jobbigt! Men utmaningar är till för att antas! Skidåkningen ser jag fram emot, men den är full nästa år så det får bli 2014... Herregud har aldrig planerat något så långt fram!
Jag är helknäpp på riktigt!
Ja ja det är så jag brukar jobba!
Komma på att det HÄR ska jag göra! För att sen göra slag i saken! (jaja vi snackar ju 2013... mycket kan hända)
Men spontant, jag har ju bokat mig så nu jäklar!
Vill du sponsra med löparskor-kunskap-cykel(med sköna växlar)-skidor och badmössa så är det mer än välkommet!

Allt tas tacksamt emot! Speciellt positiva hejarop!

2013 kommer bli ett knäpp år!
Längtar!!


Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar