måndag 16 juli 2012

This is me...

Picking me self up! För idag är det imorgon! ;)

Började dagen med frukost på stan med tre fantastiska flickor och ljuvlig frulle i solen!!


Sen när jag var på väg att tänka att jag skulle skippa träningen och sola istället så fick jag sällskap till gymet... Ja ja bara att ta "tjuren vid hornen!"...


Började på crossen. När jag hade stått där i evigheter och började bli riktigt varm i bröstet, tittade jag på tiden, 2,52...TVÅ o FEMTIOTVÅ! Ffs!
Kände mig redan uppvärmd och klar.. Ja ja kämpade på lite till.. Fick ännu mer värme i kroppen började svettas lite, nån cyklade förbi utanför fönstret. JA nu måste det ha gått lång tid...4.48... Snark! Hur länge ska man behöva stå på den där apparaten!? Stod 10 min EXAKT, verkligen inte en sekund mer.
(sjukt nöjd! (det är här ja å min PT tänker olika;) )


Jag fattar ju varför jag hellre dansar, det är roligt och man får konditionen på köpet, istället för att stå likadant och mata!
Hur som helst efter de låååånga tio minuterna så flöt det på rätt bra! Körde lite armar, lite bålstabilitet och gick sen på core!


Efter passet stannade jag i salen och typ improviserade Sh'bam..(nu när jag kommer tillbaka ska jag köra massa klasser så att jag kommer in i det där programmet!)


Tack stockholmas för den här gången! Nu tar jag min rygga som är typ lika bred som jag är lång och åker hem!
Vi ses säkert snart igen! ;)

Ey! För er som inte är sugna på att träna inomhus, så är ni hemskt välkomna till Sportlife järntorget imorgon. Tror det börjar 17.30... (Ev16.30..hjälp!) Sh'bam! Lätt att jag ska gå dit att träna. Det bästa är att ALLA är välkomna! Du behöver alltså inte vara medlem!

Dags för lite hopp&skutt utomhus!
This is me Trying to get back in shape! ;)

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar