onsdag 18 juli 2012

Jag kan bli så förbannad!

Få saker kan göra mig riktigt upprörd... Men det finns två saker som funkar varje gång...
1. När jag inte blir hörd.
När folk inte lyssnar och tar till sig det jag säger! Ofta har jag tålamod och säger det igen.. Och påminner.. Och uttrycker mig annorlunda... Och påminner...
När det inte hjälper så händer det ibland att jag blir riktigt arg, men oftast blir jag ledsen och sur...
Men när det är något som är väldigt viktigt så kan jag bli riktigt jävla skitförbannad!
Det hände för ett tag sen... Då satt jag å dunkade händerna i skrivbordet och eldade upp mig själv och blev ännu mer irriterad...
Det var en syn vill jag lova... Min stackars kollega Anchi fick uppleva det här lilla utbrottet... Hahaha tror stackarn var lite chockad. Jag var i alla fall själv lite förvånad... :)
För som sagt så händer det sällan.
2. Skitsnack.
Visst jag gillar att skvallra... Det måste jag erkänna... Gillar att få massa info och speciellt hålla den för mig själv... :p Är så SJUKT nyfiken!
Men när folk pratar dåligt om andra för att få medhåll med syfte att trycka ner den personen/händelsen/saken eller vad det nu kan vara... Det gör mig riktigt trött! Jag jobbar hårt med att ha en neutral syn på det mesta och gillar inte när folk försöker "få med mig på deras sida" eller få medhåll. Självklart har jag åsikter... Vi är ju människor... Men sånna som gång på gång pratar illa om allt kan verkligen göra mig riktigt jävla skitförbannad!
Haha Sara har du nått du vill berätta med det här...?! ;)
Förlåt... Det här är verkligen ett skrivmedansdutänkerinläggåsenfuckit.
Fick väl nog och tände till idag... Eller så var det för att jag hängde med en otroligt rolig och fantastisk norrländska med ett rätt så hårt och fullt ordförråd... Hur som helst så är det här två saker som stör mig rejält... Så vill du trycka på mina knappar, v a r s e g o o o! ;)

Därför smakade det extra gott med ett härligt zumbapass idag med ljuvliga medlemmar... Ni ger mig en sjuk glädjekick!
(p.s jag är inte arg på riktigt... just saying :)



Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar