måndag 2 juli 2012

Eldsjälar i Arboga!

Jag är uppväxt i en liten stad som heter Arboga (ligger mellan Örebro och Västerås) när jag bodde där så fanns det minst fem badplatser som man kunde cykla till och det var alltid mycket folk och bra stämning. På senare år när jag varit hemma så har det blivit mycket mindre folk (inte så konstigt iom att många företag flyttats från stan) men också en hel del förstörelse och badplatser som står och växer igen.

Därför är det extra roligt att se när
"villagatsbadets vänner" fortsätter
att arbeta med den badplats som ligger närmast stan (som jag hängde mycket med min kompis Pia som bodde i området)

Du kan läsa mer om det här
Villagatsbadet.se

Gå dit och stötta och vårda det som dessa fina personer arbetar med. Eller om du är badkruka som jag... Så kan du ta med familjen och grilla korv 7 juli från 16.00. ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar