måndag 23 juli 2012

Den magiska gränsen...

Nufårdetvaranoggränsen!
Alldeles för lite träning, för mycket mat och alkohol börjar kännas som en standardsanning varje sommar. Så även denna! Vilket egentligen inte gör mig så mycket... Tycker att det blir en bra balans att kunna njuta så mycket man vill en varm/regnig och blåsig sommardag.

Men när man har gått i det för länge så kommer man till en gräns där det inte alls känns som en sån bra balans... Typ byxorna blir tajtare, man blir segare, tröttare, klenare...

Idag är jag där! D.a.g.s att börja hitta lite rutin igen... Bara här på bloggen så ser jag att mitt liv inte handlat om träning i det sista.

Så nu ska jag försöka jobba mig tillbaka. Träning och äta bra!
På tal om träning så har jag uppdaterat mina klasser till vänster!
I höst kommer det dansas ordentligt!! :)

Tills dess ska jag försöka ta mig in i gymmet och stärka upp kroppen! På torsdag kör jag min första SH'BAM på Ullevi! Kom och lek! :)
Maten börjar jag med på onsdag efter lön...
Fick iof ihop en helt ok matlåda för 30kr



Zucchinispagetti morötter, fläskkotlett och sås på turkisk yoghurt... Imorgon blir det garanterat fattigare... Med tanke på mina minus 42.60 på kontot.

Fryst al à speciaaale! ;)

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar