lördag 24 december 2011

Same same Julafton! :)

Samma sak varje år...MEN Jag gillar det! Enda gången som jag inte firade jul hemma hos mina föräldrar var 2004.
Då blev jag rejält påmind om vad som är viktigt i livet... Så jag fortsätter att mysa hemma hos familjen!
Samma sak varje julafton.

*äta julmat
* julgodis i soffan... Kalle i bakgrunden efter mycket meck!
*halvtomte och julklappar!!
*även Mumin fick paket! :)
*tekniska prylar som jag fortfarande pillar med! (som alla andra försöker få att funka också... Så dont blame me pga att jag e brud)
*fika kaffe kaka!
*sällskapsspel, vann så klart(tur i spel..)
*avslutar med lite ost och kex

Behöver jag säga att jag är proppmätt!
Nu ska jag försöka hålla mig vaken till kyrkan... Men kör vi same same så sover jag förmodligen om två timmar!

Önskar dig en underbar julafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar