onsdag 21 december 2011

Julkänsla och gemenskap!

Idag har jag åtminstone handlat en julklapp... Eller två om man räknar den som var till mig :) julkänslan börjar infinna sig! Jag har idag slagit in paket och rimmat! Drack lite glögg på det och hade Ernst jul på TVn.., om jag tänker efter så var det till och med snö imorse när jag vaknade! :) Julkänsla AB!

Känner mig tacksam för alla vackra människor omkring mig!
Bland annat Två supersnygga attackblondiner på dommis! En het milf med killen Love! Sedan finns det minst 10 personer till i min omgivning som jag skulle kunna rabbla på rak arm.. Eller de fantastiska människorna som igår och idag gav mig totalt osjälvisk kärlek!
Vänner, bekanta och kollegor, jag är otroligt tacksam för er närvaro omkring mig! Ni betyder mer än ni tror!

Så nu har jag fått två paket! :) Den ena bestod av ett fint knivset! Kanonfint och jag blev superglad (trots att de stavat mitt namn fel!)
Så kostade jag på mig ett par baggiga byxor från intersport! Så himla svårt att hitta sånna träningsbyxor så jag var tvungen att köpa dem. Kostade endast 250kr. Som hittat! God jul till mig! :)

GOD JUL till er!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar