måndag 12 december 2011

Märkligt och ROLIGT återseende!

Idag hade jag äran att anställa min gamla kollega från Arboga!
Vi startade tillsammans i Arboga gymnastikförening för minst 10 år sen!
För dig som inte vet det så är Arboga en pyttestad typ 3 tim med tåg från götet, så det är väldigt roligt att vi båda arbetar heltid med hälsa och nu instruerar på samma klubb här i Göteborg.
Jessica var med på mitt första pass "bodytoning" (haha du hör ju hur längesen det var ;) jag minns det som igår! Jag kunde inte ens räkna och gå fyra steg fram och tillbaka i uppvärmningen, då stod hon där och försökte få ordning på mina steg! Hhahaha Har ju hänt en del sen dess ;)

Så hon och lilla Lucas hälsade på mig idag!
Ännu roligare är att hon ska köra min gamla step på domkyrkan! Kommer bli riktigt bra!

Grym Functional Moves på exklusiv idag! Lika många killar som brudar! Jäkligt coolt, mer testosteron till folket! ;)
Nu blir det skinkmacka till kvällsmat... Undrar hur mycket julskinka man kan äta innan det börjar att växa en knorr på mig!?

Du har väl bokat dig på torsdag?!
Inte många klasser kvar i år nu, kom och lek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar