tisdag 6 december 2011

Kååålaste matlådan i stan!

Japp vi fortsätter i kålets tecken!
Idag blev det (kål)spagetti och körresårre! Det enda som kunde göra dagen nyttigare är om jag hade varit frisk och kunde träna!

Keso, nötter,frukt och spenatdrink till middag i loungen på Angered... Herregud tänk om alla dagar var så här nyttiga! Haha jaja jag är inte direkt orolig ;)
Idag har jag även storhandlat!
Nyttigt för plånboken! Julskinkan trillade i så nu har jag skinka för resten av året!

Behöver jag säga att Göteborg fick sin årliga snöchock i form av sena bussar och isgator!
Jaja jag hissar snön!
Det är ju trots allt december!

Herregud! Jag vet inte ens vad jag skriver just nu!
Min partner Åsa sjunger tondöva stämmor samtidigt som vi åker över metertjocka heldragna linjer!
Kaos! Jag ber om ursäkt!

Happy tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar