tisdag 29 mars 2011

Vill dansa mer!!!

Efter konventhelger så är verkligen danskänslan på topp!
Vill bara ha mer, mer o MER! :) Vill danssteppa MER!
Måste få ihop lite dansklasser på Sportlife Borås... tänkte att jag skulle riva av den grymmaste Zumban medan jag är där och gästspelar i två månader :)
Taket och väggarna är på plats och nu vill jag bara bli av med alla byggrejer som fortfarande står inne i gymmet. Maskinerna kommer på Torsdag och på Fredag åker vi! spännande :)

Men när det är som mest spännande drar fröken mumin på sig SB-bootsen, fixar mix skivan, brun-utan-sol, skidbrillorna och understället. REDO för en dundrande tur till sälen!

Jepp viii drar till fjällen... fest...(för tidigt att prata om det)
Lagom galet gäng som sticker! Får se till att packa ikväll för imorgon kommer jag va i Borås hela dagen. TUR att jag har så underbara kollegor som hjälper mig medan jag är borta!

Nu ska jag redogöra kortfattat för de viktigaste skillnaderna mellan coaching, konsultation, psykoterapi och andra stödjande professioner.
Lycka till mumin :)

Min fina tårta från Sofia :) Mycket lycka till nu...Kan jag behöva! :)




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar