onsdag 16 mars 2011

Coachingstjärnan här kommer jag!

Första dagen på coachingutbildningen
Universum verkar redan gilla de förändringar jag gjort! Helt plötsligt blev jag mega poppis! Jag har redan startat med Sportlife Borås. Vi blev erbjudna en visning på lägenhet genom boplats. (iof på hisingen! Men iallafall! Första erbjudandet på 5 år! Bra boplats! :)
Idag är första dagen på min coachingutbildning! Gööörspännande!
Valde den just för att löjligt underbara Inger och sköna orange Ola tidigare har gått den! Kommer bli otroligt skoj och lärorikt... Det är mina förväntningar iallafall :)
Nu är det dags att möta dagen!

Godmorgon alla sköna bönor!

Bloggat från min iPhone

3 kommentarer:

  1. Ha det så kul på utbildningen, kommer att bli kanon redan från första dan!

    kram
    Ola

    PS
    Orange???

    SvaraRadera
  2. tack! det känns kanon... och som korvstoppning ;)
    blir nog bra! :)
    var tog din söta dam vägen?
    orange...rosa ludd! /hotpants! det är du för mig:)
    kram

    SvaraRadera
  3. Ja det är mycket nu första två dagarna det är mycket av själva grunden som kommer under dessa första dagar, sen är det ju bara att öva på det ni lärt er.

    Min söta dam kvarstår som anmäld till nästa kurstillfälle, det är lite mycket nu med ny bebbe och allt.

    ha ha ja just det, de är väl typ orange/rosa eller aprikos kanske? DÄR tränade jag mej iaf bra på att gå utanför min trygghetszon.
    kram

    SvaraRadera