söndag 6 mars 2011

Söndagsångest!

Inget som jag brukar ha faktiskt... Jag gillar ju att gå till jobbet! Måndagar har jag till och med sovmorgon till åtta! Som en riktig Svenssonjobbare ;)
Men just nu är det mycket som händer och ingenting i mitt liv känns riktigt stabilt... Så innan vissa pusseldelar faller på plats så kommer jag ha svårt att fokusera, och jag tror att innan jag vet VAD jag ska fokusera på, så kommer jag ha svårt att njuta av allt annat... Tex en söndagskväll :)
Hmm så här luddigt och djupt var det inte riktigt menat... Men men det man behöver dela med sig det kommer oavsett om man vill eller inte! Ni ska ev snart bli varse om allt som försigår!
Lite mindre djupt är att jag och Mia övade vår dansstep idag! Det kommer bli så jäkla bra! (önskar mig bara mer tid i julklapp, ge mig!)
Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal... Inte ge utan få!
Fina fräcka AM ska utvärdera mig i s-core! Jag känner mig inte alls så nervös som jag brukar... Kanske för att jag inte satsar på att bli världens bästa coreinstruktör... Känns rätt gott att inte ha så höga krav på sig för en gång skull, utan bara få köra ett redan perfekt hopsatt program! Spännande! Skönt med någon som kan lyfta mig till nästa nivå!
Nu sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar