tisdag 15 mars 2011

Inslängd direkt

forstsättning följer...
Dag att starta min nya tjänst... typ nyss.
Insåg att det var min sista dag i repan på domkyrkan. Har fått checklistan och svar, ja.
Jag har endel att stå i, ja!
Imorgon ska jag träffa Veronica Mysström som ska köra en snabb introducering av vad platscheferna gör ochu hur de arbetar. TUR är att jag redan kan väldigt mycket, men så finns det några stora bitar som jag inte har en aning om just nu. Puha Spännande!
Ser verkligen fram emot att suga i mig information.

Måste bara hitta ett datum för avslutningsfika med bästaste CityCrewn!

Näpp nu är det dags för pappersarbete och sedan siktar jag på sängen.
Glöm  inte att ta cykeln imorgon, nu är det vår och gatorna är sopade! :)
(jag måste bara köpa en ny först innan jag tar min... fast det kommer jag nog inte att göra nu när jag ska pendla till Borås... jag är ju ingen Berg eller Forss! Cykla till borås kommer det inte bli!

Natti! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar