måndag 20 februari 2012

Tagga och VIPR!

Efter en lång och absolut träningsfylld utbildning ja, så var det måndag igen! Jag blir så glad av att komma till jobbet och träffa min fantastiska "sjuuuka" kollega!
Gillar också att ja fick massa gainomax! Åsa fick en... Så jag undrar lite vad den här personen vill ha av mig... Säker på att någon vill smöra för chiiifen ;)




Sen provade vi på ViPR!
Som vanligt fick jag slita mig svettig medan min "fantastiska" kollega satt med sina höga klackar och slängde ur sig vitsiga kommentarer... ;)




Jag kan säga att efter 30 min hade jag redan träningsvärk i rumpan och insida lår...




Sen försökte jag fokusera och tagga om inför Functional Moves... På mitt eget lilla sätt... Vissa skulle säga att jag latar mig... Men ibland behöver man stänga in sig lite för att fokusera... ;)




Hade lite ångest innan! Jobbigt när gruppen har kört en månad mer än mig! Men gick hyfsat för att vara första gången! :)
Upptäckte att jag har lagt in en MRL på exklusiv imorgon... HUR tänkte jag där????! Träffar du mig på onsdag och jag inte kan gå så vet du varför! ;)
Kom och lek imorgon!
16.30!
Hörde jag motivationsmåndag?!
Whooop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar