fredag 10 februari 2012

Finingkollegor!

Imorgon fyller underbara fröken lönn år! Det innebar massa tårta på jobbet! En sockerfri cheesecake och en annan.., inte så sockerfri! :) käkade båda! Tänker att det ändå räknas som en... Så det borde väl gå på ett ut? ;) gillar att jag får äta igen... Lite hetsätarvarning på mig... Men när man typ bara käkat vitt bröd å potatis en vecka så går det inte att hjälpa... Måste äta massa goda saker i helgen som kompensation ;)
Har redan hunnit med Zumbaparty på backaplan! Så himla roligt! Iof glömde jag HELT bort koreografin på sista låten... Jaja... Jag var glad i alla fall... Å snygg i mina nya nikekläder! ( tycker ja själv då! ;)

Ikväll blir det soffmys hemma med fina Maria! Svenssonfredagsmys var längesen... Längtar!!

Trevlig helg!


Inspirerasmedmig!

Location:Vågmästaregatan,Göteborg,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar