måndag 6 februari 2012

Mer Nike! (video)

Endorfiner, skratt, härlig känsla och en sjuk träningsvärk sitter nu i kroppen!
Härlig helg i Stockholm globen!
Längtar tills nästa år!

Här kommer lite filmsnuttar från några av helgens höjdpunkter!

Jag försökte få herr Sörensens koreografi på film... men han gick ju som vanligt bara runt och posade, vinkade in i kameran, struttade runt och posa lite till! ;)
Fick filma min grymma kollega mia och alla andra i stället för att få med lite korre! :)

(det roliga så här i efterhand är att han påstår(läs hittar på) att jag stod och filmade hela tiden så att dem bakom mig inte såg någonting och gick ifrån klassen! hahahah (not true... men ändå roligt!)


FemmeCrew! min blonda kollega mittemot slampade som vanligt runt på scenen och vi kan inte göra annat än att älska allt hon gör! Förgrymmande människa!
BAM Snyggast å mest vältränad
BAM Fick förfrågan om presentation i Kina
BAM ramla visst guld i hennes knä direkt från himlen!
(hur gör hon!?)
What comes around... Helt klart värd det :) (även om jag råkade låta lite bitter ;)


Fick inspiration med min fighting kollega Anna-Maria! Grymmeklass med Tony Stone!

Marvin Foster JR tror jag att han hette i allafall! Så himla bra!! min favvoklass på hela helgen... säger jag i och för sig om de flesta... men man får väl ha fler favvisar?

Min blonda kollegas klass igen...Jag vill dansa mer modern! MER MER MER!

Tack för all inspiration den här gången!
Dags att börja slipa på en ny dansstep korre tror jag bestämt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar