söndag 26 februari 2012

Jag ska bara...

Over and out! Sportlifes nya aerobic och stepstjänor är korade! Tror att de var rätt så trötta men nöjda efter dessa intensiva dagar :)

Det var nog jag och Mia också. Jag kände att jag var tvungen att öva inför Functional Moves imorgon... men så träffade jag solstrålarna Dusko och Claudia... tjötade lite med dem...
sen solade jag lite...

Sen gick jag till domkyrkan för att hänga lite... yes jag hade en släng av sällskapssjukan...
Så dansade jag lite...
Å så Flummade jag runt lite...
 
Och nu har jag en middagsdejt med maria på ingång..
Så jag har väl gjort det mesta i salen... UTOM att just öva på det jag borde...
Fastnat för Somebody that I used to know....


Jajaa... Alfon och Mumin is da shit! Ibland får måsten vänta helt enkelt...
Förlåt mig...men nu är det...Big brother på ingång och söndagsmys!




Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar