torsdag 28 mars 2013

PTeeeee PT Pt PTeee!

Idag var det dags igen!
Träning med min personliga tränare Johanna Lönn!
Det var jobbigt! Det är alltid så jävla sjukt jobbigt!
Jag kör nån slags blandning mellan gråthulkande och spykänslor! Idag trodde jag nog att både armar och ben skulle gå sönder! Speciellt när vi gjorde massa andra övningar utanför ordinarie program! .. Ville ju skjuta mig själv lite i huvudet när jag skulle göra 25 upphopp i utfallsposition... Tur att jag fick leka med bollen i slutet! Av någon anledning så blir det alltid roligare med en boll i leken!!
På tal om det så är jag sjuuuukt spelsugen för tillfället! Det är matcher och träningar varje gång jag går förbi fotbollsplanen utanför mitt hus... Men jag är för gammal för sånt... Inga skador till mumin..punkt! ;)

Fredagsmys en torsdag!

Imorgon ska jag till lilla Arboga och äta godis med familjen!!
Muuums! :)


Glad påsk på er!!!

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar