lördag 9 mars 2013

Framsteg!

SÅ! Jag skuttade ut i solen och kylan mooooot sherwo...(fick jag lust att säga) mot Majorna!


Stötte på ett trevligt Berg och en Sjöö! En Sjöö som tror att hon kan dansa! Vilket du faktiskt också sett på TV att hon kan! :)


Shbamkvartal nummer 11! Vi får se vad ni kommer tycka om den! :)


Sen va ju mitt mål att styrketräna!
Tänkte att jag för en gångs skull, skulle sköta mig och göra hela mitt program som jag ska göra på helgen! ... Gick sådär... Framsteg ABSOLUT! Gjorde dem flesta övningarna... Alla utom benen typ... Orkade liksom inte motivera mig efter att ha studsat runt på Shbamen! :p

Så inte helt bra... Men ändå framsteg... Vet redan nu att min PT inte är nöjd. Men jag känner mig ändå lite successful! ;)

Även dem små framstegen går i rätt riktning! :)

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar