tisdag 5 mars 2013

FEGMumin!

Ibland händer det att jag fegar ur!
Det är inte så ofta, jag brukar ändå kommunicera ut det jag vill få sagt. Om inte i ord så i text...
I värsta fall här på bloggen, i fall du undrar varför du får en privat länk av mig nån gång! ;)
haha nä nu överdriver jag... Men ni fattar!(?) :)
MEN ibland hindras jag av mina egna tankar... Jag hindrar mig pga Vad jag, tror att personen ska tänka/tycka/reagera osv.
Sen i efterhand ångrar jag mig. Ångrar mig för att jag inte tog mitt ansvar och sa min åsikt!
Ånger är inget som jag brukar jobba med... Jag gillar att göra de saker som jag får för mig att jag vill göra...säga det jag vill säga... Utan att direkt bry mig om konsekvenserna... Det får komma i efterhand.... Mer än så kan man ju inte göra.
Hmmm vet inte vad jag vill med det här inlägget...
När du tvivlar, just fucking Do it!
Du ångrar dig alltid mer om du inte gör det!


Mer mod till oss!
I alla fall mer mod till Mumin! :)

3 simple rules
GO after what you want!
ASK questions to get answers
STEP FORWARD to move ahead

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar