söndag 17 mars 2013

Ahaaa du tänker sååå....

Söndagar är min stora tänkardag... förmodligen för att jag har hunnit varva ner lite och inte är så stressad och disträ.
Kan ha att göra med lite för långt soffhäng också... ;)

Aaaanyway! Såhär går mina tankar idag! (Dem är luddiga så du kan sluta läsa nu om du inte orkar med det!) ;)

Haha okej jag tror att Ibland vill vi gärna hjälpa andra och göra saker som vi inte brukar... Vissa personer mer än andra...

Men även när vi vill, göra vissa saker så finns det ändå moment som hindrar oss. Inre och yttre.

Min förhoppning är att du VILL dansa med mig, Dusko/zumbakungen och Karin/Sh'bamdrottningen 23e mars på Lindholmen.
För VI vill garanterat dansa med dig!! Vi kommer ha sjukt roligt! :) Endorfiner kommer att flöda i totalt överflöd! Plus att du kommer att bidra direkt med 100kr till barncancerfonden!

Du har chansen att ge, men även faktiskt också FÅ någonting tillbaka! Glädje, träning, lyckokänslor!
Som du vet så smittar dessa tillstånd... Det betyder att om du promotar ett hälsosammare och gladare liv genom träning... Samtidigt som du ger, så kommer dina medmänniskor också vilja ge mer och leva hälsosammare liv.
OCH såklart vill vi ju unna andra det!
DU kan vara starten till den positiva spiralen. Få andra omkring dig att träna och vara givmilda, då är det självklart lättare för dig att leva ett hälsosamt liv.. man blir som man umgås! ;)
Kanske är det tom så att det vi gör med den här insamlingen förändrar statistiken till att färre barn dör.

Så vad du än har för inre hinder eller yttre... Så vill jag att du funderar på vad du kan göra.
Vad behöver du göra?
(Man kan bara förändra andra genom sig själv! ;)

Innebär det att du inte kan komma den 23 men vill ge på andra vis så är jag lika glad för det. :)
Det är som den gamla klyschan säger... Ingen kan göra allt.
Alla kan vi göra något!


Vi kämpar för livet!

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar