torsdag 27 december 2012

T U N G T!!!

Idag hade jag träningskläder med mig till jobbet. Tänkte att nu är det dags att ta tag i sig själv.
Jobbade hela dagen och sen gick jag och shoppade...
Det var verkligen det sista jag behövde!
Så medan ångesten smög sig på så gick jag in på Ullevi och ställde mig i salen för att minnas lite zumbalåtar! That's right! Zumbish!

Det var inte igår jag körde det!

Så imorgon kommer jag att dra alla gamla godingar på sportlife/nordicwellness Majorna!

Fredagsparty runt 17.20ish tiden... Kom och lek! :)

Hur som helst! Trots att jag gick till gymmet med en låg ambition så höjdes den garanterat när fyra snygga flicksnärtor och en Erik tvingade mig till Attack!

F Y vad tungt det var! Men nöjd över min insats! Det är inte lätt att släpa runt på några extra kilo julskinka det vill jag lova!

Behöver du också motivation?
Kom och dansa i morgon så ska jag försöka smitta dig med så mycket träningsglädje jag har!
Redan fredag! Sista klassen för i år! :)


Japp vissa däckade ju på scenen under klassen! ;)

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar