fredag 28 december 2012

2012, Resans år!

Herregud vad åren går fort!
Snart är 2012 slut och det känns som jag satt och pratade om hur bra 2010 skulle bli, i typ går!
Helt galet!

Självklart är det dags för en reflektion över hur året  har varit!
På facebook kunde man trycka på nån liten sammanställning som visade höjdpunkterna och med den och mitt eget lilla minne så kan jag säga att 2012 var resornas år! Helt klart!

Då snackar vi inte personlig utveckling som det har varit stora delar som andra åren.

Nopp vi snackar upplevelser!  
Thailand
Kambodja

Vietnam med Johan och Rickard

OCH självklart Pe!

Sen blev det ett (mag)sjuuukt Stockholm och NIKE!

 Ett hett Kreta!

Ljuvlig och oväntad vänskap i Prag

Semme i storstaden med min favoritperson!

Varberg med oskuldfulla vackra damer!

L O N D O N BABY!

ROM! (med mycket Cola och ännu mera glass!)

Shit vilket roligt år jag har haft med otroligt goa gamla och nya vänner!
Året ska avslutas i Dalsland med en okänd crew! Kan inte bli bättre! Får börja fila på nyårslöftet inför nästa år... ingen aning om vad jag vill hitta på! :)
Men jag hoppas i alla fall att 2013 blir lika bra som 2012! Börjar ju med Nya Zeeland! Hur dåligt kan det bli?

Vad vill du göra 2013?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar