måndag 10 december 2012

Jag minns min första gång...

Min första gång när jag skulle hålla i en klass. Bodytoning!
Det var så jäkla hett! Attans vad vältränad man blev! ;)
På den tiden(typ 10 år sen) så hade man lite aerobicuppvärmning och sen körde man styrka!
Jag minns att jag skulle gå fyra steg fram och fyra steg bak.
Det är ju ganska basic! Som deltagare har man det i ryggen.
Men när man ska lyssna på musiken, hitta stora ettan prata och tänka samtidigt så är det inte så himla lätt!!
Kommer ihåg att min kära kollega Jessika Vogt tittade på mig och försökte markera stegen för att hjälpa mig. En, TVÅ, TRE, FYRA så stampade hon fötterna tydligt i marken... Medans jag lite förvirrat försökte hänga med!

Haha ja jag tog mig igenom det och mycket händer på 10 år!
(Tack gode Gud för det)

Idag var det Stephanies första gång som stepinstruktör. Hon var med på min MRL!
Hon fick minsann ihop sitt block på ett utmärkt sätt! (Lite missunnsam är jag allt! ;)
Å andra sidan så betyder det att jag har gjort ett bra jobb som lärare! ;)
Löjligt stolt! Det är alltid kul att se dem utvecklas och blomma ut till grymma instruktörer! :)

Bra jobbat Steph!

Imorgon är det Sh'bamrelease med mig och Mandy!

Det kan du inte missa! :) 17.30 på Exclusiv!


Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar