söndag 2 december 2012

Mat!

Är löjligt förtjust i mat! Äter hellre fet mat än godis, bakverk osv!
Kött och en fet bearnessås M U M S!
Men om jag ska vara helt ärlig så blir det inga kulinariska upplevelser i mitt kök. Speciellt inte på vardagarna! Jag är en matlådetjej. Fattig sådan också!
Så efter fjärde dagen med samma mat så börjar man ju liksom tröttna lite. Speciellt när den enda variation jag har består av typ(inte jämt såklart) men ofta protein och grönsaker, mestadels lax, kyckling, köttfärs och grönsaker.
Punkt.
Så idag när jag handlade försökte jag tänka utanför min proteinbox.
V i t f i s k.


Lååååångt utanför boxen....
TACK för receptförslaget på kartongen!
Gjorde givetvis inte efter den. Men fick ändå ihop en ätbar sörja! Rotfrukter, firre, röd curry och kokosmjölk! Klappar mig nöjt på axeln...får se hur gott det är om några dagar..! ;)


Sh'bam imorgon 17.30 på exclusive kom och dansa!

:)

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar