lördag 3 november 2012

Puha svettig och slampig dag!

Självklart med glimten i ögat! ;)
Härliga, kvinnliga koreografier som passar möhippor och egentligen alla som vill dansa och ha kul! Kanske bejaka sitt kvinnliga jag lite extra! ;)


"chairdance"


Okej jag var ju självklart tvungen att ta en poseringsbild till bloggen nu när vi är fem nya powerstipinstruktörer!


Fröken Merino lärde oss aaaallt hon kan! ;) ( Lr ja... Den här dansanta fröken skulle nog behöva ge mig ca 10 år om hon faktiskt skulle kunna lära mig det HON kan om dans! My loooord!)
Grymme!


Efter massa koreografitraggel så hittade jag det äntligen...
Find your strength inside som det så fint stod på väggen ...
Eller ja, find your sexy stripper (somehow, somewhere) inside!

BAAAM!

Power too the people! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar