fredag 9 november 2012

Hello utbildningsångest!

Jag har en skräckblandad förtjusning när det kommer till utbildningar. Hello utanförmintrygghetszon/dethärbehärskarjaginte/läskigt!
Jätteläskigt faktiskt. Jag är sällan speciellt bra på utbildningar... Ofta är jag rätt så kass om jag ska vara helt ärlig! Eller det är nog inte helt sant i och för sig... Jag når bara inte upp till den nivå som jag vill ligga på. Som jag vet att jag skulle kunna ligga på!

Det ska man såklart inte heller... Det är ju en utbildning, du är där för att lära dig. Inte redan kunna allt... Vad ska du då dit att göra! ;)

Men det är ändå lite jobbigt... Speciellt nu när jag ligger och tokpluggar koreografi.
Inser att det inte finns en chans att få ihop det här till imorgon! Inte ens om jag är uppe hela natten... Sorry!
Jaja vad är det värsta som kan hända? Jo jag kan instruera en låt som går helt åt pipsvängen koreografimässigt och så blir jag inte godkänd.
Det är det värsta. Det är faktiskt inte så farligt... Det kan jag leva med, öva lite till, filma, sen PANG så är jag med i matchen igen!

Nu har jag bara pratat skräck i skräckblandad förtjusning... Självklart finns det braiga saker med!
Jag kommer att få hänga en hel helg med Extreeeeemt heta blondiner! Jag kommer att få inspiration! Jag kommer säkert att lära mig massa nya saker! Och en sjuhelsikes träningsvärk/feta magmuskler!


Let's make some magic!

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar