onsdag 14 november 2012

CXdebut!

Jaaa det var ju lite otippat med en debut idag... I CX! Som jag alltså gick utbildning i, i helgen...
Njae blev ju inte som planerat, hade ju tänkt skugga och teama lite innan jag tänkt köra min egna klass!
Men när Pernilla messar mig mitt i natten att ingen verkligen kan ta lunchklassen så blir det ett tufft dilemma. Ingen klass eller en klass med mig inte så värstans förbered lixom... Bläalternativ!

Blev alternativ 2.

Kändes ju sådär att köra min CXutbildares klass med deltagare som har haft koreografin ett (C)X antal veckor! (förlåt den låga humorn) men men det gick helt ok. Kunderna var nöjda och chockade över att det var min första CX så det får man väl ta som ett bra betyg! ;)

Kommer nog ändå tvinga mig in på mina kollegors klasser för att få lite "CXscentid"! ;) Har kommit fram till att jag kan teama med sjukt många nya kollegor!
Bland annat dessa hetingar! Mor och dotter! Häftigt!!


Dottern ska jag repa lite med redan imorgonbitti!
Känner redan nu att mina magmuskler gillar det här!! :)

Nu ska jag däcka i säng!

Step imorgon 17.20!
Kom och lek! :)
(backaplan såklart!)


Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar