onsdag 21 mars 2012

Vilse i stan!

Idag har jag haft ont i huvudet hela dagen, därför kändes gymet eller att gå på en klass lite väl jobbigt. Så jag gav mig ut på prommis! Gick längst danska vägen... Länge! Gick lite till kom fram i Örgryte där kände jag igen mig! :) gick tillbaka fast åt skatås ( tror ja i alla fall)
Gick gick och gick...hade hoppats på att ja skulle känna igen mig. Men precis när jag började ge upp hoppet så kom skylten mot redbergsplatsen! HA! Där kände jag allt igen mig! :) sen va det inga konstigheter.
Jag knatade nästan två timmar... Hör inte till vanligheten...men musik i öronen och hyfsat väder så är det inte så tokigt! :)



Fin stad vi bor i! Bilden symboliserar första gången som jag undrade var f*n kommer jag nu?!

Nu blir det lax och greys! :)
Du kommer väl på danssteppen imorgon?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar