tisdag 20 mars 2012

Klubbad säl -smaaack!

Puha, däckad! Kom hem vid sex och kände mig lite seg. Hade tänkt gymma... Men bara för att jag kände mig så trött så blev jag mer sugen på en promenad! Föreställde mig något slags joggtempo i ett elljusspår...jaha två sekunder senare sov jag! SOM en klubbad säl! I TRE TIMMAR! Det här kommer bli en intressant natt... Håll tummarna att sälen kommer tillbaka. Zzzz!

Jaja imorgon blir det i alla fall träning... Om jag inte är lika seg så klart...det är ju bra att lyssna på kroppen. Men idag har den varit jobbig. Jag har haft ett megasockerberoende! Pannkakor glass och godis samma dag är nog egentligen ingen höjdare! ;)
Min kära kollega käkade tydligen kladdkaka... Och det är bara tisdag! ... Cykelpass nr 2 börjar närma sig... Outch!



(stole da pic from Emil, thanx ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar