torsdag 15 mars 2012

Bra träningsdagar! ... Lr?

Ja det tycker jag! Igår körde jag PT-träning! Kändes riktigt bra! Har sjukt träningsvärk i magen!
( min grymme PT säger att jag börjar få lite ryggmuskler-Hello!)
I dag började jag dagen lite lugnare! Slog mig ner hos Sandra på hårknuten i Frölunda, som vanligt nyvaken och i frukoststadiet!




Fick lite fina lockar som höll en timme ungefär! Tills jag cyklat en låt på Jims RPM! Därefter blöt hund frilla!




Japp du hörde rätt! Jag har varit på min första RPM klass och LÄNGSTA cykelpass! (Puha Jaa jag hade ångest innan!)




Ja vi gjorde det inte helt frivilligt... Jag och Åsa syndade förra veckan och därför åkte även Anchi på lagstraffet! (en för alla, alla för en!)



Åsa hade lite problem med inställningarna...
Tyckte ändå vi gjorde bra ifrån oss! Jag är i alla fall stolt över att jag bara kollade på klockan två gånger!
Herregud vad svettigt det var!
(förstår inte att folk gör sånna här jobbiga saker frivilligt ;) all kred till er!




Kom och dansa 11.30 imorgon på backaplan! Wiiii!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar