onsdag 7 mars 2012

Glädje-misslyckat-lycka!

Idag har vi filmat våra olika klasser som vi har på Sportlife!
Tråååkigt jobb jag har! Karin lärde oss lite Sh'bam!



Glädje!
Sen fick de starka damerna och herren visa lite kettlebells!



Sen roade vi oss med pump! Eller ja dem med lite muskler! Jag agerade villigt musikpåsättare och filmade lite i bakgrunden! ;)



Men där slutade mitt flyt!
Jag fick äta upp mina ord från igår! (taggad inför min PT träning imorgon- känner mig stark!)
Känner mig stark MY ASS!!!!
Nä ynkligare och klenare än vanligt! Typiskt! Kan en PT säga upp sin kund tro? ...i sånt fall ligger jag nog i riskzonen!
Misslyckat!
Sen fortsatte det med mindre positiva upplevelser!
Jag kände mig lagom bitter och tänkte skriva ett otroligt gnälligt blogginlägg! MEN så fick jag lite omelett i mig och upptäckte att det är dubbelavsnitt på greys idag!! Krävs inte så mycket att göra mumin lycklig! :)
Lycka!
Ey! Hoppas att du kommer och steppar imorgon!
Kurrrrr!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar