torsdag 12 maj 2011

Splittrad...

Jag hade kunnat skriva om vilken jävla skit vecka jag har haft och att det verkligen har varit fredag den 13 hela veckan lång! Men nej jag orkar inte irritera mig över det som har varit utan idag väljer jag att blicka framåt.
För även fast jag inte haft så mycket tid att öva eller förbereda mig så har jag tre utmanande och fantastiskt roliga dagar framför mig!
Imorgon ska jag vi träffas igen, alla coachingstjärnor och lära oss ännu mer.
Det är en underbart härlig grupp och jag känner mig löjligt nöjd över att få ta del av deras erfarenheter.
Där efter blir det en intensiv genomgång  med fröken Mia.
Lördag-Söndag ska vi nämligen utbilda 18 nya hungriga aerobic och stepinstruktörer!
Dags att bli en sån där stolt mama igen.
Nu är jag för trött för att känna det...
Men i morgon...Whooop whoooop!
The Nrgy train is going and I am on it! ;)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar