måndag 16 maj 2011

Dagens textdiarré... Gott & blandat!

Det är inte lätt alla dagar... Verkligen inte!
Jag tycker om att utveckla människor, jag gillar utmaningar.
Hitta olika sätt just för att förstå hur den personen tänker! Förstå och lyfta. Men just nu går det inte riktigt som jag tänker mig och jag känner mig extremt frustrerad!
Har jobbiga samtal framför mig... Som jag inte riktigt vet hur jag ska tackla än. Men förhoppningsvis kommer det något gott ur det med!

Önskar att alla var lika lättcoachade som min kollega! Ett möte sedan var det klappat! Välkommen till Sportlivet mr orange!
;)

Idag har jag combatat med grymma Anna f! Borås har tur att ha en sån grym combatbrutta! Riktigt naaajs :)
Kommer förmodligen ha ont i mina pyttetriceps... Dem började krampa redan under passet! :)

Mål nummer 2, skaffa armmuskler!

Imorgon blir det roadtrip med AM
Spännande att se om det blir en bullfri dag! :)

Zumba 12.00 Sportlife Borås'
Det vill du inte missa! :)

CU


Skickat från min iPhone

3 kommentarer:

  1. Grattis till coachandet! Ni är välkomna att avsluta roadtripen här så får ni bullar :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Funderat på att baka egna bullar med BakePro?

    SvaraRadera
  3. Ååååå Sötis! Önskar att jag såg detta tidigare! Kan hända att vi kommer nästa gång ;) Anders kan inte du bjuda in på lite smakprov istället! :)

    SvaraRadera