torsdag 26 maj 2011

En dag kvar!

Shit vad tiden har sprungit på!
Imorgon är min sista dag på Sportlife Borås!
Då blir det en hejdundrande kickOff i orientens tecken! whooop :)

Känns helt superförvirrande! Känner mig otroligt nöjd med personalen och klubben!
Det har verkligen kommit på plats och blivit kanonfint! Visst lite småjusteringar är det ju alltid...
Men ser man ifrån hur det startade så kan jag inte vara mer än nöjd!

Nu blir det semester på söndag (hoppas jag)
Dags att arbeta bort denna vitbleka kontorsråttehuden!
Sol och grekisk mat här kommer jag!

30 är det nya 25 alltså...

Bra att jag åker bort och krisar, så jag kan komma med nya krafter till Sportlife Backaplan som vik. koordinator!

Nu blir det förberedande beachträning! Känns bra att börja i god tid... undrar hur vältränad jag hinner bli till på söndag :P

STÄMPLAR MIG SJÄLV!
NÄSTA VECKA ÄR JAG 100% EARNED BABY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar