torsdag 19 maj 2011

Kära vänner och spontanbikini!

Oj vilken ledig dag jag har haft!
Startade dagen med att få lite coaching! Sjukt bra att påminna sig själv om sin livsstatus :) sedan träffade jag underbara tjejer och killar för lite häng på Sportlife exclusive!

Därefter lite sur shopping för att fylla min sminkväska eftersom den tidigare blev stulen!
Mysfika med Emmis och sedan en otroligt rolig danssvett med Mia!
S s s sM mmm!

Just ja! Därimellan hann jag shoppa en bikini på stadium, mycket fint att välja på! Hur ofta är man sugen på att stänga in sig i provrummet innan sommaren för bikinishopping?!
Mig händer det inte varje dag iaf :)

Sen var det 2 för 3 i hela butiken, så det blåa linnet åkte med!
(det gula har jag redan:)
( å det rosa fanns bara i XL)

Wiii! Tack alla godingar som förgyllt min dag!:)

1 kommentar:

  1. Nog för att vi svettades... Men dansSTEP ska det ju såklart stå!!! Hihihi svettade nog ut hjärncellerna! ;)

    SvaraRadera