torsdag 26 december 2013

Tiden läker alla sår..

... Det stämmer nog...
9 år sen är det nu som några av mina kollegor gick bort i tsunamin i Thailand.

Jag tror att det gamla talesättet stämmer, tiden läker alla sår... För idag känns det faktiskt lite lättare.
Vanligtvis så brukar jag känna på mig att den här årsdagen är på ingång.
Den brukar vara ganska tung.

Men idag kom jag knappt ihåg att det var just den 26e som det hände... Vaknade upp lugnt och stilla och har njutit av dagen.
Det känns skönt att inte vara ledsen.

Men även om jag inte är ledsen så är det här ändå en dag att minnas och vara tacksam för det fantastiska liv som jag lever.
En dag att fokusera på allt positivt runt omkring.

Passar på att skicka mina bästa tankar till mina gamla blå vänner.
Hoppas att ni har det riktigt bra!


Kärlek!
Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar