tisdag 24 december 2013

Sömnlös innan julafton

Enda sen jag var liten så hade jag svårt att sova inför julafton.
Då var det förmodligen pga alla förväntning. Att man skulle få öppna ETT paket redan när man vaknade!! (Oftast fick vi något som skulle sysselsätta oss ett par timmar så att mina föräldrar skulle få lite lugn och ro.)
Behöver jag säga att vi alltid var uppe okristligt tidigt på julaftonsmorgon bara pga av detta! ;)

Det galna är att det här sömnlösa beteendet sitter fortfarande i(typ 25 år senare)
Sover knappt en blund dagen till julafton vilket resulterar i tröttmössemumin och efter all julmat som jag kommer att proppa i mig så lovar jag att det kommer bli en tupplur eller två under dagen! ;)

Meeen så får det vara! :)
I familjen Hänninens stuga kommer du idag träffa på världens slöaste och mättaste familj som mest gör absolut i n g e n t i n g!

Precis det vi behöver för att njuta av en riktigt god jul.

Så det vill jag nu passa på att önska dig! Ha en riktigt skön och härligt
GOD JUL!
Gör den här helgen till det du helst vill! (Det behöver inte vara dyra klappar, stress, reor osv)
Om du inte vill! ;)


Kram från oss!
Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar