söndag 3 november 2013

Tidseffektiv söndag med en skopa kärlek!

Tränarmössan på! ;)
Idag har jag verkligen tagit till vara på tiden!

Jag hann fixa här hemma! Få ordning på matlådor, tvätten, gjort min föreläsning(kost&träning)

Släpade mig till och med ner till gymmet, Nordic Wellness Olskroken. Hade tänkt att bara gymma men insåg att jag ska hoppa in och köra en dansstep på backaplan på onsdag så lite koreografi i bakhuvudet vore ju inte helt fel!

Så det fick bli lite step och sedan armar.

Bättre än inget! ;)

Därefter gjorde jag den snabbaste raggarduschen ever för att träffa hon som är lady i lady å lufsen! Sandy med dem vackraste lockarna och finaste ögonen i stada!
Som vanligt är det ljuvigt att fika med henne, man får bara kärlek... å lite skvaller! ;)
Salladerna med chèvre är ju inte helt dumma på le pain! doubleWin!

Vill passa på att säga TACK till alla er som hörde av er till mig i samband med mina nya utmaningar. Jag har fått så mycket kärlek sedan jag beslutade mig att gå vidare och söka andra jobb och förhoppningsvis kunna arbeta mer med mitt företag!

Oerhört glad för alla kommentarer och meddelanden som jag fått!
Det gör att jag vågar tro ännu mer på mitt beslut!
Skulle vilja påstå att det känns klockrent! ;) (käck som jag är!) ;)

Vi lever bara en gång! NU!

... vad jag vet... :P
Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar