tisdag 19 november 2013

100 dagar kvar!

Över ett års planerande är snart över... Om 100 dagar är det dags för den sista delen i klassikern.
Vasaloppet!
Vet inte vad det var för tokig idé som jag gav mig in på där en mörk vinterdag 2012!
Men jag har verkligen haft superroligt! Mer tävlingsinriktad än jag räknade med! Men det känns otroligt roligt att jag fått plockat fram den sidan igen och jag är oerhört stolt över att jag har klarat alla grenar så himla bra!
Stolt och en gnutta förvånad faktiskt!
Man vet inte hur stark man är förrän man puschar sina gränser lite extra!
Nog tusan har det varit tufft och vissa delar jobbigare än andra.
Men att shbama sig i form har funkar helt okej! ;)
Nu är det bara en ynklig del kvar!
Om etthundra dagar!
Jag kommer ta mig igenom det även om det blir det sista jag gör! :)
Det kan du lita på! Mitt finska sisu kommer att ta mig i mål även om jag skulle byta bägge benen! ;)
Nära nu!!


För övrigt #Nöjdtjej/#nöjdadanstjejer!
Grym Sh'bam på Exklusive idag!!
(Eller galna danstjejer verkar det mer som)
På fredag kör vi igen! 11.30 på Backaplan! BAM shhhhhh!


Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar