torsdag 1 augusti 2013

Pizza in Pisa!

Lutande tornet i Pisa, check!

Igår kväll landande jag, Sussie och Shaun i Pisa redo för stans godaste pizza framför det lutande tornet!


Vi blev hänvisade av vår "hostelvän" till den bästa pizzan i stan, och JA den va mumma!! Check på den!


Lutande tornet, check!


... Tornet var inte det enda som lutade i Pisa...
;)


Mysig liten stad! Idag åkte vi ut till kusten för att sola och bada lite innan jag och Ida hoppade på flyget hem till Sverige igen!


Man kan ju ha det sämre! ;)
Det har varit en otroligt rolig vecka och jag har upplevt massor!!
Men ändå, hem ljuva hem!
(Har nog gått upp 10kilo den här veckan! Alldeles för mycket pizza och glass!!! ;)) ...lär ju inte bli bättre nästa vecka när jag och Henningsson kommer att bo på hotell med all inclusive!
Hello Alanya!
Hörde jag semester?! :)

Inspirerasmedmig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar